Söndag

Jag vill flytta hemifrån, sjuk mycket. Ha en egen lägenhet.. Den behöver inte alls vara stor och inte något speciellt heller. Bara något eget, som bara är mitt. Gaaaah, helt otroligt. Och så vill jag jobba mer, mer mer mer. Skulle faktiskt velja ha något nytt jobb, vet inte vad. Vill nog inte stå i affär.. Iof har jag ingen aning om vad det skulle vara annars. Men just nu är det nog bara att fokusera på att bli klar i skolan, sen jobba där man behövs, dra till Thailand i en månad (nu är vi ungefär ett år frammåt) SEN, är det dags att ta tag i allt. Jag blir allt mer sugen på att flytta från Sverige, trodde aldrig jag skulle säga det :P Men kankse bara för ett år.. Men typ New York, vore inte det jäkla coolt? Fast då är ju frågan vad man ska göra där.. Jobba? Jo men tjena, någon måste gå en engelska kurs och bli duktigt. Men vad ska man jobba med då då? Ihhhh, jag vill bara ha förändringar. Allt är så segt just nu..

I morron fyller bästa MalinSjögren år <3



19, är det inte en fantastisk ålder? Lika tråkiga som 17..nästan. Men på onsdag blir det till att fira henne, ska ut och äta och sen får vi se vart kvällen styrs. :D Sen blir det tårtkalas någon gång också hoppas vi på. Ska också träna med henne onsdag och fredag. :)

Har suttit med gitarren en hel del idag, går framåt. Det är kul när man märker att man kan byta ackord snabbare än förut, det blir liksom inte de där fula tysta sekundrarna emellan varje ackord som förut. Haaha^^ Så nu har jag sjukt ont i mina fingrar. I alla fall i vänster handen.. Men får väl in den tekniken någon gång också :D

Imorron ska jag och simma :) Och skolan såklart.. Har prov i gemi, känns ganska surt... Men det går väl som det går det också, ungefär som allt annat jag inte orkar ta tag i..Jag måste rycka upp mig själv och göra klart allt jag börjat på.. Nu börjar det bli sent, dags att sova :)

Om ni inte får nog av en Klippel så kan ni alltid kika in på syrran blogg; maddeklippel.blogg.se och kankse komentera en rad eller så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0