S ö n d a g

Har inte gjort mycket idag alls.. Suttit och glott på Sex and the city, jag får inte nog av det. De är så jävla sköna hela högen.. & just nu går Topmodel reprisen på tv;n brevid mig. De flesta är sååå bitchiga i detta program, men det är ganska roligt att se också. Förut idag skrev en vän till mig på msn som jag inte pratat med på minst ett halvår. Blev jätte glad faktiskt. Det är lite tråkigt hur vänskaper (överlag) kan försvinna så lätt. Exempelvis han och jag har varit jätte nära vänner, men vad är vi nu? Bekanta? Men ville bara få fram att så lite kan göra så mycket. :) För någon timma sen tog jag på mig jogging-skorna och släpade mig ut till spåret, tog 2 varv i spidad fart. Gissa om jag var helt slut efter, huh.. Har ju inte rört mig sen innan jag opererade mig (ungefär en månad sen) men nu så.

Ringde även om mitt projektarbete idag, men han var inte kontaktbar så han skulle ringa mig i morron. Så nu vill jag bara att det ska bli imorron så jag slipper ha den oron i mig om när det blir av. Men har fått ett senare slutdatum pga. att jag opererade mig och då flög ju bara en månad iväg för att jag inte kunde sjunga och sådär. Så det känns ju jättebra :)

Jag vill faktiskt ha en egen lägenhet nu.. Är så grymt sugen på att ha en egen lya! Inreda och ha sig.. Kommer bli så kul när den dagen kommer. Jag har det iof väldigt bra i mitt hus nu, -hela nedervåningen för mig själv med badrum & allt man behöver.(förutom kök dåra) Men samtidigt blir det inte som att bo helt själv.. Men måste ha en stabil ekonomi innan jag flyttar, vilket jag absolut inte har nu =P

Nu har jag faktiskt inte tid att sitta här längre.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0