Ny design

I brist på annat att göra har jag suttit och trixat lite med min blogg layout. Satt i säkert en timma innan jag förstog mig på vad det mesta betydde och vart man skulle ändra vad osv. Men nu orkar jag inte mer och ger upp, så nu får den se ut som den gör.

Idag har jag inte alls gjort något som jag borde göra.. Har inte orkat.. Men blev lite piggare när syrran kom hit ohc även hon lika sjuk. Så vi har legat i sofforna och kollat på massa filmet, mycket trevligare än att ligga själv och tycka synd om dig själv ;) I morron ska jag också vara hemma.. Missar ändå typ ingenting, bara en föreläsning typ.. Sen på torsdag ska jag fasiken åka med till Stockholm i alla all, vill verkligen inte missa det. Kommer bli väldans roligt tror jag. =)

Nu ska jag ta ett hothot bad!
Se you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0