Länstrafiken(N)

Tummen ner till länstrafiken. (N)
Okej, bussarna går OKEJ in till stan från mig.. Men om jag ska ta någon annan lantis buss så går de aldrig ens i närheten av varandra. Det betyder att jag måste stå i stan och vänta ungeär i en timma. Så jäkla värdelöst, usch.. Kan inte alla bussar gå samtidigt från resecentrum? De får väl ta och bygga ut stället eller något.. Jag blir bara så sur på det. Faktiskt.

Så jag blev hemma idag, väldans tråkigt. Hade sett fram emot att åka till Glanshammar, menmen. Det får bli en annan dag :) Har pluggat massa, och städar massa. Så nu är allt klart. -nästan. Veckan är ganksa fullproppad;

Måndag:Skolan & träna
Tisdag: Skolan (konsert för småbarn med klassen) & simma
Onsdag: Skolan & sen jobba
Torsdag-Fredag: Stockholm med arko&dirrigeringsgruppen. Kan bli skoj!
Lördag: Jobba
Sen är det ju sportlov, är det inte fantastiskt. :D
& imorgon ska jag kolla på balklänningstyg och modeller. Är faktist inte alls taggad längre.. Men det är ju en självklarhet att gå liksom.

Åh, jag som nyss skulle se Alvin and the chipmunks, den animerade och 'normala', som går på bio nu tror jag. Men så hade mamma laddat ner fel, så nu är det den tecknade som går på min tv.. Helt värdelöst=( Jaja..
Se you later :)

Kommentarer
Postat av: mmmm

verkligne tummen ner för länstrafiken..

2008-02-10 @ 19:38:47
Postat av: Helene

Har sett den filmen, jättebra :)

2008-02-10 @ 22:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0