Kvällen...

..Har varit så mysig. Björken och Soffan och jag åkte till Malin i glanshammar runt 6=) Lagade godaste maten och pratade och hade supertrevligt. Tiden rusade iväg och klockan blev ca 11 och soffan som körde på nyckert ikväll styrde bilen mot stan, -mot mm. Trevligt folk och god dricka kan ju bara resultera i en bra kväll. Det får vi göra om tjejer! Snart. <3

Nu är det Sex and the city som gäller för natten :) Ligger här och fryser ihjäl, men har prackat på mig massa kläder för att hålla värmen uppe. Det är verkligen såå kallt här nere i källeren.. + Att det är ju så sjukt tråkigt väder ute så man blir nästan lite ledsen. Jag vill att våren ska komma hit, och solen. Vore bäst :)


Nu ska jag sova, ögonen vill sova nu.
Men superbra kväll iaf, länge sen jag hade så mysigt.
:) Ciiiiaaooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0