Inspiration, inspiration

Det har jag faktiskt haft mycket av idag, har bla. skrivit två stycken barnsånger  idag. (skolarbete alltså) Blev faktiskt ganksa bra, haha. Så nu sitter jag och renskriver allt -förhand, typ skitjobbigt och tar jätte lång tid.. Men det är en fröjd när allting är klart.

Imorron ska jag och en stor del av klassen och göra Stockholm osäkert. Blir lite olika besökt på dagen och sen stan. Sen blir det krogen på kvällen faktiskt, kan bli hur jävla kul som helst :D Dagen efter ska vi inte 'samlas' förräns runt 3 tror jag.. Får se vad det blir på dagen så, stan skulle jag anta att det blir stan eller något sånt trevligt.

På lördag ska jag jobba :) Skulle jobbat idag också, men icke.. Kunde inte gå iväg med feber, hosta och nysningar, jag skulle i alla fall inte velja vara kund hon någon som var i det skicket. Så jag ringde chefen och likaså hon tyckte att jag skulle hålla mig hemma..


Förut när jag låg i soffan och kollade på tv så kom jag på ett program jag saknar lite sådär smått. "Spårlöst försvunnen". Är det någon mer än jag som kommer ihåg det? Det var ju ett sånt fint program när folk letade efter sina nära och kära som de inte sett på flera flera år och sedan i slutet så sammanfördes de och blev jätte lyckliga och grät en skvätt. Åh, det var så fint ju..

Nu är det dags för sista avsnittet av Sex and the city.
Skulle sett det igår, men sparade mig faktiskt :)
Så nu ska inget få störa mig, 27min från nu är jag okontaktbar.

Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0