Horoskop is the shit!

Något jag gör varje morgon innan jag tar bussen till skolan är att ta fram del 3 i NA och läser mitt horoskop. Jag kan inte ens minnas när jag började med det, det är liksom något jag alltid gjort typ. Även fast jag vet att det kankse inte stämmer sådär jättebra så är det som ett måste att göra det. Ligger i sängen nu och läser det nya nummret av Glamour och kom precis fram till min favorit sida; HOROSKOPEN. Nu ska vi se vad mina stjärnor har förutspått åt mig för februari månad;

Vågen 23/9-22/10 , min dag är den 12!)
Detta blir en gynnsam månad för familjelivet.
Har du planer på att investera i ett nytt boende eller köpa hus, kan läget vara rätt nu.
Kreativa ideér från det örlutna kan göra sog påminda och inspirera till nya beslut för framtiden.
Lyssna på din intution, men se upp med  att blanda ihop verklighet och fantasi,
då nymåneeklipsen den 6:e skapar oklara gränser.

Jaha, så så kommer min månad se ut. ^^

Roligt att alla börjar skaffa blogg nu också, så kika gärna in på några bloggar;
* Maddeklippel.blogg.se
*  sofiiea.blogg.se
* Ilonalindholm.blogg.se
* mariaernstrom.blogg.se
* moagagnert.blogg.se

Kan ju alltid vara roligt att läsa lite bloggar då och då, för hoppningsvis kommer denna lista bli längre och längre.


Dags att släcka nu, är så fruktansvärt trött.
Sov gott everybody!

( Om det saknas många 'F' så beror det på att min 'F' knapp är trasig eller nåt. Ibland funkar den och ibland inte. Får trycka extra hårt på den. Dumma dator )


Kommentarer
Postat av: Vågen

Jag är också våg, men min dag ör den 23! ;)

2008-02-07 @ 14:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0