Walking in a winter wonder land

Imorse när man steg upp ur sängen och gick upp insåg jag att jag lever (för tillfället) i ett vinterland, älskart! Speciellt när snön bara ligger där och det inte snöar, blåser eller något, utan bara ligger där fint medans solen lyser det är underbart! Tog en långpromenad med mamma och hunden i ca 1,5 h, färgade också igen utväxten, sydde lite osv. Börjar äntligen bli lite pigg och idag har jag även lite färg i mitt likbleka annsikte. Så idag bestämde jag mig för att pallra mig iväg till jobbet imorgonbitti blir tokig av att bara vara hemma, även om jag är sjuk. Usch..

OHYES, idag är det "Du är vad du äter" älskar det, Anna skipper så himla cool. Haha, man störs sig så på henne, samtidigt som man älskar hennes sätt att ta de här människorna.

Nu ska jag ta och krypa ner i ett varmt bad (älskart!) och bara slappna av och njuta!

Imorgon får vi se vad helgen har att bjuda på, just nu är jag så seg och inte sugen på att göra så mycket. Ska iaf till Ikea med David på lördag. (Kommer också tvinga med honom till Mariebergsklädaffärer ;)) Hörs någon annan dag vänner! Puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0