Stop it!

Det borde förbjudas att par står och pussas, kramas och står och smågullar med varandra när jag är i närheten och inte har min man vid mig och kan göra detsamma. Vilken plåga..

Efter en slitig dag på jobbet begav jag mig ut och sprang, körde slut på mig. Men nu efter att jag duschat och krypit ner i sängen och kikar på tv så känner jag mig riktigt duktig och avslappnad. :) Imorgon efter jobbet blir vi alla kvar där för att byta julklappar och ha glöggkväll (spetsad såklart, haha) och det kommer bli hur trevligt som helst. Dock skulle jag ju egentligen träffa Malin, men det får vi ta en annan dag i veckan gumms! 


Tänkte fixa till bloggen lite.. Har dock ingen fantasi idag alls.. Hörs kankse lite senare :)


Kram  

Kommentarer
Postat av: M

jaaaa pa fredag kommer jag ju hem :) bara tre natter sa ses vi :) och pa lordag blir det tokshoppande! haha! PUSS<3

2008-12-16 @ 14:51:13
URL: http://madeleineklippel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0