SNÖÖ :D

Vad fint det är ute med alls snö! Jag älskar snö. (När jag kan sitta inne i ett varmt hus och se ut på det) Annars är snö ganska jobbig, det är superkallt ute och man kan absolut inte ha några av sina älsklingsskor, man är inte speciellt sugen på att ge sig ut och motionera i snön och sen det värsta av allt är att snö alltid blir till tö. (Noshit?) Men nu ska jag  faktiskt trottsa vädret och ge mig ut på en springrunda. Dock är det svårt att veta var man ska springa så man sliper vara bambi på hal is.

Fredag i morgon, underbart :D Blir nog idol tittandes hos Malin Sjögren, en lugn kväll för min del=) För på lördag bär det iväg till Stockholm, besöksdag hos David i lumpen, så det bär av ganska tidigt antar jag. Lördag kvällen är obokad, så man får väl se vad som hittas på då!

Jag kom precis på jag jobbar bara imorgon, (1dag) nästa vecka (5 dagar) veckan efter det (2dagar) 1+5+2=8 arbetsdagar, sedan ledig enda tills 7 januari, 2veckor och en dag. LOVEEEELY!


Pusshejhejsnö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0