Nerbäddad & trött

Nu ligger jag nerbäddad i min säng, har köpt mamma köpte en ny dvd till mig idag så nu har jag instalerat igång den och förberätt med en bra film om jag inte kommer lyckas somna till den filmen som börjar om en kvar på 3:an. Verkar rolig =) Har inte haft de vanliga kanalerna i mitt rum sen jag flyttade hit utan boxen har suttit i tv:n som är precis utanför mitt rum men idag slog det mig; Det är ju aldrig någon som sitter och kollar på tv:n där? Så idag har jag snott in den till mitt rum så jag kan se på tvkanaler från sängen, lite lagom lat ;) 

 TIll helgen blir det antagligen glöggfest hos Malin Björk, mys som sjutton! Sen är det ju "modevisningen" på Njuta som Maria (och några fler) syr kläder till, sen ska jag, Björken, Mini Björk vara med.. :) Sen ska jag såklart vara med min bästa också. <3

Men först ska jag nog ta och blir frisk från den här skiten.
Sov gott nu allihooooooooooooopa :) Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0