Nej vet ni vad.

Att jag är trött jämt och ständigt är inget nytt, men den här helgen tar nog alla priser. Jag tror nästan att jag och David har sovit mer tillsammans är varit vakna. Det är ingen som helst överdrift. Men jag har haft det bra i alla fall. Lördagen for vi iväg till Stockholm, Familjen Andresson och jag, till Davids lumpenställe. Var kul att se vart han håller hus hela tiden när han inte är i mina armar. Dock var det så kallt så jag höll på att frysa sönder. Resten av helgen har vi somsagt sovit, har också tagit över titeln som Mästare, igen, igen och igen. Pusspåoss. Har inhandlat de första julklapparna nu, (3stycken...) Känner att man börjar få lite panik över detta spektakel för i år har jag inte tänkt mig att handla allting den 23. Så på tisdag ska jag och Sjögren iväg och handla, lördag blir det stan med syster. (Hon kommer hem på fredag!!!!!)

& nu ligger den en lång och kämpig jobbarvecka framför mig, just nu känns det åt helvete jobbigt. Men när man väl kommer igång och inte tänker så mycket så brukar det kunna flyta på. Ibland.. Blööö.. Jajaj nu ska jag kika på Wallander,  tror dock inte att jag kommer kunna se klart hela utan jag kommer sommna efter en kvart som vanligt. ^^


Pussochgodnatt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0