Julstämmning

NOOT,vadfan det regnar ju?


Blev i alla fall stan en stund.. Skulle köpa massamassa julklappar men det slutade med att jag endast köpte saker till mig, lyckat! Har vaknat precis typ.. Råkade sommna till en film, nu är jag helt förstörd... På något konstigt vänster känner jag mig superbakis, dock kommer jag knappt ihåg förra gången jag var ute och festade till. Haha, Michaela har blivit lite utav en torrboll.. Men hon kommer tillbaka!! ..Någon gång.


Nu ska det lagas god mat med familjen, ciao!

Kommentarer
Postat av: annis

På nyår kommer Mickan tillbaka till feststämning! :D

2008-12-20 @ 21:44:29
Postat av: Michaela

Yes,indeed=) Då kommer jag vara på topp!

2008-12-20 @ 21:50:21
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0