Julen är bäst.

Fick den årliga julchockladkalendern idag av mamma, det är något jag inte har vuxit ifrån än och kommer förmodligen inte göra det på ett tag heller^^ Till jul har jag endel (fler) måsten och rutiner som aldrig får brytas, sånt som jag är väldigt nogrann med ex. jag spelar alltid bingolotto kvällen innan, själv eller med andra, det är ett måste. Att lacka packet är något jag tycker är jättekul också, dock är det inte lika roligt när man bränner sig på skiten. Klämma på packet är också väldigt svårt att låta bli. :$ Vara med och klä julgranen medans de julskivorna jag hade och lyssnade på när jag var liten strömmar ur högtalarna är också ett måste. Sen är det också ett måste att alla är på bra humör, vilket alla oftast brukar vara. Julen måste vara bäst! (Jag är som ett barn!)

Känner mig jätte hängig ikväll, är tjock i halsen och ont i huvudet, var ett under att jag klarade av dagen idag på jobbigt. Phu. Men ska krypa ner i ett varm bubbelbad nu hade jag tänkt. Sen ska jag ringa D, han kommer hem redan på fredag.  Det är ju helt fantastiskt. ;)

Nu orkar jag inte sitta här, huvudet dunkar, puuusss!



Ps. Min klänning är på g nu, har klippt ut alla tygbitar, så snart är det dags att börja sätta ihop alla tygbitar. :D Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0