Heeeeello

Nu sitter jag här i min vinröda supersöta pyjamas som jag köpte igår när jag var på stan med Mallan, fick även med mig är svart jacka/kappa woho! :) Kikade även på ett par enkla träningsbyxor men de kändes lite stora så jag ska iväg och testa en mindre storlek imorgon, tror dock att de kankse kan bli lite korta, jajajjaja.

Varit en mördardag på jobbet idag eftersom att vi var en man kort! Fyfan säger jag bara, vart kommer alla människor ifrån?!  Känns väldigt skönt att man snart ska få precis 2 veckors betals semseter, deni! :D  Nu har David kommit hem och är "dödssjuk":. Är det inte sååå typiskt killar? Lite snuva och de tror att de ska dö. ;) Så ikväll ska jag friska på honom om han låter mig besöka!

Fredag imorgon och då kommer Madde hem!!!!!! Ska åka och hämta henne på flygplatsen runt 10 på kvällen, :D Sen blir det julshopping med henne på lördag dag, kommer bli bäst<3

Roligt inlägg om mitt otroligt händelserika liv, haha. Seeeeeu.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hm, vet inte hur mycket det skiljer i längden.. Inte så jättemycket på såna byxor tror jag. Men den som lever får se! :)



Haha precis, de gör ju det... Och som du säger är de väl inget fel med det, men lite halvjobbigt om ens pojkvän ligger ute i veckorna.. Men desto bättre helger kanske ;)



Kramkram





2008-12-18 @ 18:50:51
URL: http://dareling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0