2008

Här kommer det bästa från 2008

- I maj blev David min, jag hans, vi blev varandras ♥
- Studenten - Sommarlov
- Kaffet har tagit ett kliv in i mitt liv
- Stockholms resan med David
- Karolinskas seger i krampen ( !!!!! )
- Bal(arna)
 - Min dubbelsäng som har gjort det möjligt att David & jag även sover hos mig. ;) 
- Fastjobb
-En toppen midsommar
- Londonresan med David
-  Min otroligt stora snygga tv
- Alla mysiga middagar och hemmafester som uppskattas mest
- Jul med familjen & min bästa


The bad side av 2008

- Min syster flydde sin kos till england för minst 3 år.
- David försvann in i lumpen för 11 månader ( tummen upp för heta kläder(; )
- Mitt infall att klippa av mig mitt hår
- Träningen
- Halsmandlarna opererades bort /Kankse borde stå där uppe?
- Den kassa svenska sommaren




Det är säker mycket jag glömt av detta år, men av det , mesta jag minns så tycker jag detta år har varit riktigt bra :) Nu ska jag resa på arslet och kleta in mig i brun utan sol, fixa naglarna och massa grejer. Det är ett heltidsjobb att vara en tjej när man ska iväg på galej ;) Haha. Puuuuuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0