Craap

Ingenting funkar idag, vore det inte superskönt att ställa in allt som har med nyår att göra? Osugen_tjej. Funkar inte heller att ladda upp någon bild, (som man inte bara kopierar och klistar in) bäähhhh.. Så istället för att göra allt jag borde göra inför i morgon ligger jag i sängen och kollar på Desperate Houswives säsong 3 som jag fick i julklapp av min älskade syster. Btw så fyller hon år idag, grattisgrattis :) Har legat i sängen nästan hela dagen igen, blir inte av med skitförkyldningen.. Nu tänkte jag försöka kurera mig så jag kan bli frisk och mer taggad inför morgondagen. Blir en kortis på stan i morgon också, är galet onöjd med mina 2 klänningar jag har tills nyårskvällen, så blir antagligen till att köpa någon klänning som jag kan känna mig snygg i i alla fall.  Nu ska jag spela rolercoaster2, väldigt roligt spelt det dära :D





Saknar min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0