16 december

Härligt att man har 2 dagar mindre kvar att jobba denna vecka. Underbart.

Efter jobbet idag träffade jag upp Malin Sjögren för en runda på stan för att fortsätta julhandeln. Nu har jag avklarat 5 personer på min 11långa julklappslista, way to go Michaela! Sedan köpte jag också juklappar... till.. mig! Hälften av alla påsar jag hade med mig hem var saker till mig, med bara saker som jag absolut behövd ;). Såsom ett par Uggs, tjocka gråa strumpbyxor, 2 pack med tunna strumpbyxor, en kalender för 2009, en bok "Emma, Mias dotter" fortsättningen på böckerna Gömda, Asyl och Mias hemlighet. Fick också med mig hjärntabletter och rosenrot, kännde att jag verkligen var tvungen att göra något åt min ständiga trötthet och orklöshet, så dessa piller ska nog sätta igång mig och min förlorade energi.

Nu ska jag, återigen, bädda rent i sängen.. Jag vet egentligen inte hur många gånger per månad jag gör det, antagligen lite för ofta eftersom att jag inte kan hålla räkningn. Men det måste vara något utav det skönaste som finns att krypa ner i en nybäddad säng, right? :D

Ha en trevlig kväll, det ska jag och mina vänner i Desperate ha!


Kommentarer
Postat av: sofie

haha ååh rosenrot ;) du har inte läst det på blondinbella? :P du måste iaf berätta om det funkar för då ska nog jag med köpa det :D

2008-12-17 @ 21:33:13
URL: http://sofiiea.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Vet inte om du kände igen mig men det var jag som stod i kassan på intersport.. :p Tror som sagt att de där byxorna kommer in imorogn runt kl 14, men de kommer bara 2 par så du får vara snabb.



Rosenrot har jag provat och det funkar jättebra, men varning för att de sätter igång ordentligt med energi på vissa plan haha ;)



kramkram

2008-12-17 @ 23:18:50
URL: http://dareling.blogg.se/
Postat av: elin

Hej! Vet inte om du kände igen mig men det var jag som stod i kassan på intersport.. :p Tror som sagt att de där byxorna kommer in imorogn runt kl 14, men de kommer bara 2 par så du får vara snabb.



Rosenrot har jag provat och det funkar jättebra, men varning för att de sätter igång ordentligt med energi på vissa plan haha ;)



kramkram

2008-12-17 @ 23:19:14
URL: http://dareling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0