Vadmuskler och båtskräck.

Mina vadmuskler växer som ....... Det ser konstigt ut.

Var ute och sprang för ungefär en timma sen, gick jättebra idag också. Jag blir på sånt bra humör då :D Haha. Sen så har mormor och morfar varit här ikväll, som sagt, käkat och haft det jättemysigt:)

Idag kom några av tjejkompisarna hem från en 2dagars kryssning, skulle ju egentligen följt med men så blidde det inte. Dels för att jag är galet slarvig (det går faktiskt i släkten så jag har bara mormor att skylla:D) och inte hittar mitt pass.. Men samtidigt så är jag sjuuukt båträdd, jag menar, titta hur det gick för Titanic?! .... Så jag vet inte om det hade varit en bra idé att åka neeej.

Imorgon runt lunch ska jag antagligen träffa mina gullungar Malin och Malin och käka (på Rosalis kankse? Haha, stammisar...) ..på stan. Senare mot eftermiddagen/kvällen kommer David hem, och då är han bara min fram tills måndag då han åker tillbaka!!!!!! Eller ne, okej.. Hm.. Jag kan väl dela med mig lite^^. Imorgon kväll är han i alla fall min:)

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa i Att älska som en porrstjärna (den är riktigt bra, men väldigt hemsk) samtidigt som jag ska ha på en Beck film. (Har alltid på en film när jag ligger i sängen, varesig jag kollar eller inte.. Det bara blir så)..

I detta inlägg blev det mycket "( )".. Hm.. Kankse lite osamanhängande också, men det får ni ta. Sov så gott allihopa:)

Kommentarer
Postat av: Tessi

Har också båtskräck skitjobbigt haha!

fin blogg :)

2008-08-14 @ 23:45:33
URL: http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0