TOVE MIN SÖTNOS!

1

Michaela säger:

Men sen på kvällen är det en lokafest som jag nog ska på=)

Tove säger:

men åh

Tove säger:

hahaha

Tove säger:

va

Tove säger:

där man bara dricker vatten med smaksatta bubblor

Michaela säger:

hahaha va?

Tove säger:

jahaa

Tove säger:

du menar lokalfest

Tove säger:

loka fest

Michaela säger:

Hahahahah!

Michaela säger:

DU ÄR SÅ SKÖN!

Tove säger:

omedvetet. kan inte ens koppla att det ska stå lokal

Tove säger:

haha

2 Sömnexperten

Michaela säger:

kankse ska ta en tung jävla tegelstensbok på engelska eller en faktabok?

Tove säger:

ja men seriöst.

Tove säger:

men ibland försöker jag somna till film

Tove säger:

men det kan va lite svårt

Michaela säger:

kan itne du komma hit i en får-dräkt? 

Michaela säger:

så kan jag räkna får...

Tove säger:

hahahhaha

Tove säger:

ska jga hoppa över din säng om och om igen i en fårdräkt

Michaela säger:

JA :D

Tove säger:

okej

Tove säger:

kanjag väl=)




Såhär in på kvällskvisten är de lätt att man skrattar åt allt och ingenting och får knäppa idéer. Speciellt med Tove:D
Fan vad jag saknar henne! :D

Sen kom det ett litet tips till

david, säger:

kollar på os, då däckar du garanterat efter ett tag mickis ! ;D

Det var nog det bästa hittills!


Kommentarer
Postat av: tÖve

En Lokafest vore kul!

2008-08-15 @ 23:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0