Sjuk?

Jag vettefan vad det är med mig just nu, jag är jätte snurrig till och från (jo, jag dricker visst vatten..) och mår illa. Kan säga att det är svårt att vara ute bland kunderna då.. Så jag bestämde mig för att åka hem, de andra tyckte också att det var en bra idé. Det vore jobbigt att ta sig hem om man nu skulle vara magsjuk eller så. Som tur är har jag mått såhär redan sen igår, och det verkar inte vara något magsjuka tack och lov. Har dock inte fått i mig någon mat på ungefär 24h.. Men det värsta som finns när man mår illa är ju mat, ellerhur?

Så nu kom jag precis hem, och ska ta en kall dusch, sen försöka stoppa i mig några rån, det åt jag alltid när jag var liten och mådde illa..


Fan vad tråkigt att må såhär nu när det är helg, vilken flopp=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0