Självplågeri

Har suttit lite uppe vid mammas dator idag och så hittade jag mitt projektarbete, (för er som inte vet så spelade jag in några simpla låtar i en liten studio, svinkul var det -men svårt.), så idag har jag plågat mig själv väldigt mycket. Eller.. Ja lite i alla fall.. Det värsta jag vet är att lyssna på mig själv, och resultatet blev sämst tycker jag. Jag var påväg att inte lämna in mitt arbete för jag blev så förbannad att det var så dåligt.. uh.. I varje fall. Jag måste lära mig att kunna lyssna på mig själv utan att bli hysterisk. Jag är inte på god väg, fan.



Man kankse ska ta på sig lite kläder nu innan jag får finbesök.



Kommentarer
Postat av: Paulin

Åh, jag känner likadant! fast jag behöver inte göra det så ofta heller så för mig är det rätt lungt :p

2008-08-29 @ 17:42:41
URL: http://paulinplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0