Robotar, våra nya sexpartners. ?!

Det första jag alltid gör, nu för tiden, när jag sätter mig vid datorn är att gå in på Aftonbladet och kikar runt lite. Idag läste jag något helt jäkla sjukt.  Det handlade om dessa:

Morgondagens sexpartners? Humanoida robotar kommer bli vanli
"Morgondagens sexpartners? Humanoida robotar kommer bli vanligare i framtiden enligt många forskare. I Japan har man kommit längst i utvecklingen. Här ser ni tre exempel. Kanske kommer morgondagens sexrobotar likna dem?"

Det är ju helt sjukt vad människor hittar på, om det fortsätter så så kommer man i framtiden säkert inte ens behöva varandra. Man har ju en robot? Okej, kankse överdrivet. Jag läste att de spånar på om man skulle kunna ha dem som nyheteuppläsare i tv, receptionister och lagerarbetere. Haaallåå, jobben försvinner.. Kankse inget att oroasig över än på några hundra år, men endå.

Det är sjukt.

( Läs mer här; http://www.aftonbladet.se/pryl/robotextra/article2806993.ab )


Godmorgon föresten!
..Morgon.. Middag?
HEY!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Det är så jävla sjukt!

2008-08-13 @ 13:42:59
Postat av: Anonym

fan vad äckligt.

2008-08-13 @ 15:55:33
Postat av: Michaela

Vad vidrigt :S Håller med om det du skriver. :)

2008-08-13 @ 20:39:04
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0