Projekt garderoben.

Nu har jag hållt på heeeela kvällen men den här sketna garderoben, men jag har kommit en bit på vägen men det är låångt ifrån klart. Har lagt än så länge längt ut en garderob och ställt in mitt sminkbord, 3 speglar, en stol, en lampa och 3 små mattor. Det blir liksom som ett vanligt rum. Har också tagit bort dörren som var dit förut, men att ha den stängd gjorde rummet så kallt. Nu är det dock det tråkiga kvar att göra, plocka in alla kläder i garderoberna (varför ska garderober vara så förbannat tunga och otymmpliga?!!) och fixa röran i mitt badrum, så förjävligt som det ser ut nu har det aldrig gjort förut kan jag lova!

Jag har bestämt mig att krypa till sängs klockan 00.00, ska upp "redan" klockan 9 imorgon för att gå ut och springa med hunden. Sedan ska jag in till stan och träffa MalinSjögren, vi ska vara duktiga och gå till arbetsförmedlingen. Hon ska skriva in sig och jag ska gå med i A-kassan. Ni förstår inte hur glad jag är åt det här jobbet!!!!!!!! Helt sjukt.. Min chef påpekade också att "När du fyller 20 så höjs din lön också" OOOOOOH, dom vill ha mig där. Haha. Men det känns i alla fall tryggt att ha ett jobb fram till sommaren om jag vill det :D Woho.

Nu måste jag fortsätta, godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0