Obehagligt

Idag när jag var nere och höll på i min garderob tyckte jag att det började lukta lite bränt, som om det var något som brann i huset. Jag irrade runt i hela huset men hittade ingenting som skulle kunna lukta bränt, men så börjar man endå inbilla sig att det luktar och man blir mer och mer övertygad om att det brinner. Som tur var var det nog bara inbillning, men det är riktigt äckligt när det blir sådär, när man blir sådär.

Idag kom den nya Cosmopolitan hem till familjen Klippel! Dagen är trotts allt räddad :D Älskar den! Sen kom Ikea katalogen också, sett massa snygga nyheter som skulle passa utmärkt i mitt rum.

Jag kan absolut inte bestämma mig vad jag är sugen på att göra ikväll.. Men det blir nog till att bara vara hemma faktiskt. Imorgon ska vi hem till Malin Sjögren och ha kräftskiva :D Kommer blir jätteroligt. Sen på måndag börjar jag ju jobba, 7.16, sedan 17-19.30 ska jag på teorilektion.. Så kommer hela min nästa vecka att se ut. Men på onsdag kommer äntligen David hem till mig! Äääntligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0