Mysmysmys

Det är såå mysigt att ha min bästa hemma hos mig nu för ett tag!
Igår kom han hit och vi skulle kolla på Titanic, "vi". Det blev bestämt jag som låg och snyftade själv eftersom att mannen brevid mig somnade, mysigt kväll. Haha.. Men när skeppet började sjunka klarade jag inte av att kolla på det själv, eftersom jag absolut var tvungen att ligga minst en meter ifrån den trötta och griniga David^^. Så slutet på filmen får vänta ett tag.. Drömde också att jag var på Titanic inatt, det var nog den mest otäcka dröm jag någonsin drömt. :( Usch.. Får sluta upp och kolla på sånna läskiga filmer;)

Idag har jag varit i Filipstad med min mor och syster, hälsade på släkt. Supermysigt var det faktiskt.. Var där hur mycket som helst som barn, massa barn minnen dök upp, gaaalet!

Ikvällen är planerad så att jag ska spendera den med Madde, kolla på någon bra film är det tänkt:) Sen får man väl se när david återvänder från Halsberg, vad han gör där vill jag inte veta.. Men jag antar att det har något med kort att göra.. -.-  !


Nu ska det käkas,puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Titanic är såååå bra och sååå sorlig. Vill inte kolla klart på den heller.. hheheh, Kolla in min blogg och skriv en rad eller två:))



Ha en bra kväll/natt;)

2008-08-08 @ 00:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0