Mini kräftskiva

Gårdagen såg ut som så att jag åkte hem till Sjögren redan runt 2, käkade lite och tog det lugnt i solen. Runt 6 kom även Malin, Anna Westholm, Mange +2 kompisar. (Jag och namn.....) Så käkade vi kräftor och massa gott till! Kan också tillägga att det var min första riktiga gång som jag åt kräftor, så det blev tyvärr så att vissa gjorde sig ganska lustiga över hur jag åt(och inte åt) Så satt vi där på Malins mysiga uteplats till halv 10, så for vi in med bussen och gjorde oss ett besök på Backstage. Har inte tyckt om det stället sådär jättemycket, men igår var det faktiskt väldigt trevligt! Galet starka drinkar måste jag meddela, köpte en Redbull vodka 6;a.. Det gick knappt att dricka för det var så mycket sprit.. Uh. Men visst slank den ner.. Anyway, så skulle jag åka taxi hem. Så frågar jag taxigubben hur mycket det skulle kosta till Vintrosa.. "Ingenting för dig;)" Säger äcklet på minst 60 bast. Sen drar han till med att han också bor i Vintrosa och kan dom kvarteren bra och att han absolut skulle skjussa hem mig. Nowway in hell, så då ger vi oss på nästa taxi bil vi ser, dock sitter det redan en kille och en tjej i den  men Anna slänger snabbt ur sig "Var ska ni?" Svaret blev Latorp. WOHO, hur stor är chansen? Så jag kliver in i bilen och vi far iväg. Sen visade sig att tjejen som satt i baksätet med mig typ känner min pojkvän, de hade gått i samma klass som små. Hur stor är chansen? -Igen?!. Ett stort plus till att det var en kvinnlig chaufför i denna taxi, dessutom var hon hur gullig och trevlig som helst. Så nu har jag lärt mig att man kan önska att få åka med en kvinnlig chaufför istället för en manlig, men det är faktiskt synd att det ska vara så. Jag blir så fruktansvärt irriterad och frustrerad att man inte ska kunna ta en vanlig taxi utan att känna sig osäker. Även om han inte hade tänkt att göra något var det ett väldigt obehagligt bemötande tycker jag.



Var i alla fall ett väldigt bra avslut på min arbetslöshet och i morgon drar jag igång och jobbar heltid och är verkligen fit for fight! :D Let's go folks!

Någon bild från gårdagen kommer upp lite senare!

Kommentarer
Postat av: andy

Skicka honom till min adress så gör vi oss av med honom. :@

2008-08-24 @ 20:43:43
Postat av: Michaela

Ja men faktiskt. Usch, jäkla idiot =(

2008-08-27 @ 18:18:03
URL: http://michaleaklippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0