Mellan två jobb.

Visst låter det mycket bättre att säga att man är mellan två jobb eller arbetssökande, istället för arbetslös?
Anyway, har galet långtråkigt.. Började dagen med att sova bort halva, blev väckt av mamma som kom in och berättade att Våra bästa år hade börjat, alltså klockan ett. Slängde mig upp ur sängen och kikade på det en timma.. & nu är klockan redan 3, och vad har jag gjort för nytta för världen? Ingen. I veckan ska jag och Malin Sjögren ta en tripp till Arbetsförmedlingen och kolla vad de har för utlandsjobb och villkor och sånna saker, vore så kul att dra iväg någon stan.. (som jag har tjatat om länge nu...) Men just nu är jag totalt lost i vad jag vill göra ihöst. Är det bara jag som är förvirrad?!

Såg ju Shutter igår, det var lite halv läsktig till och från, det tråkiga vad dock att mitt i filmen kom jag på "Jag har ju sett den här?" Hur kan jag ha gjort det? Är inte det en ny biofilm? Jag visste allt. Tråkigt. Nu har iaf min babe åkt till lumpen igen, kommer i och för sig hem på onsdag, så det går inte någon jättestor nöd på mig.. Bara lite;)



Kommentarer
Postat av: Maja

Är också mellan två jobb;)

2008-08-04 @ 15:28:53
URL: http://majasidan.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag hörde att det finns två verisioner av Shutter... En asiatisk och en amerikansk.. Någon har funnits i flera år. Så du kanske sett den andra? :)

2008-08-08 @ 13:12:38
URL: http://dareling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0