Joggning, yoga & Satc

Nu har jag bäddat ner mig i soffan med massa kuddar, täcke, te, dator och på tv:n rullar såklar Satc :) Var ute och sprang i spåret förut, blev ungefär 4 kilometer sedan blev det så mörkt så jag knappt såg vart jag skulle sätta ner nästa fot. Jag blev helt förvånad över hur bra det gick, kändes som att jag flög på små moln när jag sprang och jag sprang mycket fortare utan några som helst problem. Är det inte hur kul som helst när man märker skillnad? Det var kankse inte superlång sträcka men, so? Det gick hur bra som helst. Heja mig! Efter turen kände jag mig inte klar, så jag satte in yoga skivan i dvd:n och körde i 30 minuter.  
Så nu ligger jag här i soffan och känner mig sådär skönt trött som man bara gör när man varit igång. Kommer sova supergott i natt!

Till en mindre rolig sak. I morse när jag vaknade och skulle ta och kolla på min mobil, som man alltid gör, så var den död, sten död. (Rip) Försökte banka den tillbaka till livet men icke. Så nu har jag en provisorisk mobil, iof en lika dan som jag hade fast svart.. Men den är lite sisådär. Men den får duga tills vidare.

Imorgon har jag mycket att fixa, jag känner mig så vuxen! :D Ska till banken, arbetsförmedlingen, söka jobb på krämaren,  till vårdcentralen, telenoraffären och visa upp min skadade baby. Men först blir det ett yoga pass sedan en timmas promenad med hunden. (Eftersom resten i familjen jobbar och är duktiga så blir jag sittandes med hunden....) Mot kvällen kommer min älskade mormor och morfar över på mat, dom är bäst! 

Nu ska jag ägna den sista kvarten till mitt älskade tvprogram! Godnatt på er. 


Nu är saknade helt galet stor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0