JOBB!!!!

Vet ni vad? Idag har jag varit på arbetsintervjuv på en restaurang/fik på Örebros univeristet. Meningen från början var att jag sökte en tjänst på endast 4h/dag men det slutade med att jag fick ett annars restaurangjobb(ett annat ställe på universitetet, ett heltidsjobb.. Helt galet vad lycklig jag är, äntligen!! Älskar tiderna också 7-16 varje dag, men ledig alla helger och till jul + sommar. Så om jag trivs och allt går vägen så ska jag jobba ihjäl mig så länge som jag kan (helst fram till sommaren) för att sedan resa runt med David.. Har vi talat om:) 

Har redan varit ute och sprungit min dagliga runda, och nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film.. Jag är så otroligt trött, kankse beror på vädret? Har även bokat min teori, så nästa vecka mån-tors kommer jag läsa teorin på Kalles Bilskola, någon mer som har tänkt att göra det? Sedan ska jag försöka skriva upp innan de där dumma reglerna kommer att man måste skriva och köra upp samma dag..

Hörs senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0