Impuls grejer gillar vi, ellerhur?

Nu är det ett jäkla bomdnedslag här på nedervåningen.
Min första tanke var bara att göra om i min garderob, men riktigt där slutade det inte. Jag har börjat att riva ur en av mina tre garderober (i min garderob) För nu har jag tre lådor under sängen också, så nu tror jag att jag kan få rum med kläderna i en. (Nödvändigt vetande....) Så har jag tänkt att måla om där inne också (om färgen räcker, osäkert) Har iaf stått och dragit ut skruvar och slagit håller på att ta isär den förbannade garderoben. Att det ska sitta så förbannat hårt!! Nu ska jag fortsätta, kankse kommer upp en bild om några dagar hur jag fått till det. Om det blir bra dvs. Det roliga är faktiskt att ingen på övervåningen har en blekaste om vad jag håller på med.. Mamma sa till mig för några dagar sen att det inte var någon idé för jag att jag aldrig skulle avsluta projektet, hon ska allt få se;)

Nu är jag på mycket bättre humör, känns som att jag kan klara allt.
:D


Puss gullungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0