Hot

Idag har det inte hänt mycket heller.. Ellerjo i morse så var jag ju iväg på arbetsintervjun, gick jättebra och jag ska redan provjobba imorgon klockan tolv, sa jag att det var på Rosalis Deli? Inget direkt fancy sådär, men hey! Det är ett jobb. Det var en del saker som verkade väldigt konstiga och lite saker som inte kändes jättebra med jobbet och så, men vi får helt enkelt se hur det går. Dock är det lite jobbigt att jag inte känner mig på topp, är ganska varm, ont i huvudet och är jätte trött fast jag sovit nu i två timmar. Sen så saknar jag min David också... Men han kommer vara hos mig imorgon<3

Nu ska jag ta mig ut på en långpromenad, trotts att huvudvärken spränger sönder mitt huvud. Jag måste ha luft, och jag måste röra på mig. Take care, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0