Höst?

Nu vill jag ha höst, riktig höst.
Vill att det ska bli kallare med sol, så jag kan börja använda mina höstskor, mina trenchcoat's och skinnhandskarna på det. Sen kan det gärna få bli vinter ganska snabbt också, älskar vintern. Det är så himlans mysigt när man får tända massa ljus och inte ha dåligt samvete över att man är inne. (På sommaren är det lätt att man hamnar inne, trotts att det är jättebra väder ute=dåligt samvete)

Har börjat läsa  Att älska som en porrstjärna - Jenna Jameson & Neil Strauss. Har dock inte kommit så långt, men bara några sidor in i boken börjar man undra hur detta ska sluta.. Tragiskt.


Xoxo
Michaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar vintern här också!

2008-08-11 @ 12:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0