Heja mig!

Första arbetsdagen är avklarad!
Och allt gick jätte bra, och de 9 timmarna susade på snabbt som sjutton och vet ni vad? Det var inte alls jobbigt att gå upp i morse, KORS I TAKET. Jag som i vanliga fall sover till 2 om jag får. Men jag kan tänka mig att det blir jobbigare mot slutet av veckan, fast då kommer jag iof ha en man som väcker mig runt 6 som också ska upp och jobba! (Snart kommer han hem!!!) Men som sagt, hur skönt som helst att det gick så bra och ett riktigt plus är att det är ett sånt härligt gäng som man jobbar med! Det här kan bli riktigt bra:)

Nu ligger jag i soffan helt slut, tänkte ta det lugnt till Extrem home makeover. Sedan ska jag ta på mig spingkläderna och ge mig ut i spåret, för nu var det allt ett tag sedan.

Take care, sålänge!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till jobbet=)

2008-08-25 @ 19:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0