Hancock


Blev alltså bio med David igår, Hancock med Will Smith. Var vääldigt skeptiskt mot den måste jag säga, brukar inte gilla lite halv seriösa filmer. Jag vill helst ha endera ren komedi eller en spännande film utan humor. (Nästan) Men den här var faktiskt bra, jag gillade den! Skrattade mycket samtidigt som det var ganska spännande.. Ellermer, undrande över saker och ting! Äh, helt klart värd att se iaf tycker jag=)






Efter filmen tog vi oss hem till mig, efter många om och men;) Slocknade ganska snabbt efter en jobbigt dag av kartongbärande! Blev väckt klockan halv åtta i morse, hur tror ni det kändes? ^^. Hah, men som tur var var det David.. Hade det varit någon annan hade mitt humör inte hållt sig i styr. Fan. Jag måste börja jobba på mitt morgonhumör. =( Nu ska jag försöka få med mig min kära syster till Ikea och köpa ben till min säng, (nu har jag en stor och härlig dubbelsäng :D)



Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0