Godmorgon?

Vaknade ganska nyss.. Kul att jag sovit bort hela dagen, bra Michaela!

Veckan går så sakta.. Jag vill att det ska vara fredag nu, inte tisdag?! Vad gör man för att tiden ska gå snabbt?  Just nu vill jag bara at något ska hända, att någon helt otippad person styr något.. Eller vad som helst, bara något som kan höja mitt humör.. För just nu suger det! Fast egentligen är jag inte sugen på att göra något speciellt heller, men det är nog det som behövs....

På lördag drar jag och familjen iväg till Stockholm i alla fall åker så vi hinner käka lunch där borta och så för att senare se Mama Mia på globen. Coolt. Det är musikalartiser från Brodway som kommer, alltså den engelska versionen, och jag tror att det kommer bli galet bra. Eller hoppas på det i alla fall. Sen på söndag så åker ju min älskade syster iväg till England för att plugga där, i tre långa år, till journalist. Fan, jag kommer sakna dig!


Nu ska jag fortsätta kolla på Sex and the city, det är totalt bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0