Gifta, ligga och döda

Såhär har min måndag och tisdag sett ut:

* Klockan ringer halv 6
*Är på jobbet från 07.00-16.00
*Hemma 17.00
*Tränar
*Äter mat
*Ligger i sängen och kollar tv
(hinner såklart prata med min älskling också!)
*22.00 Sover

Och jag kan nästan garantera er att resten av veckan kommer se lika dan ut, så det blir inte så mycket blogg inte..

Gifta, ligga och döda
Idag har det mest pratats mest om just detta. Typ. Någon säger tre namn av det motsatta könet till en person, då ska man säga vem man vill gifta sig med, ligga med och döda. Haha, simpelt men så jäkla kul(läs stört?) Det låter dock inte lika kul som det var, jag lovar. Kan ni tänka er hur kunderna tror att man är dum i huvet när 4 tjejer/kvinnor/brudar -whatever, står och asgarvar i köker och är röda av syrebrist?

Så ja.. Jag trivs jag väldigt bra på jobbet, fick min första driks idag! Yay me.  

Nu ska jag kolla lite på den söta filmen En prinsessas dagbok. Det som händer i den filmen var min dröm när jag var liten, hur töntigt det än låter, men vem ville inte få veta att man egentligen var en riktigt prinsessa? :D Väntar också på samtal från David, sen ska jag stupa i min sköna säng snabbt som tusan!


Godnatt godingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0