Födelsedag

Om 2 månader och 6 dagar är det min och min mammas födelsedag.
Är det inte galet hur fort tiden går? Blir ju nästan lite rädd.. Alltså om 2 månader och 6 dagar är det våran dag, 12 oktober. Två månader och 12 dagar efter det så är det julafton, scary. Jag har i varje fall börjat bygga lite på min önskelista :D (I vanliga fall brukar jag börja fundera på det dagen innan)

Michaelas önskelista: (så ni vet vad ni ska köpa)
1. Monopol
2. Synth
3. Ett körkort (?)



Den är ganska kort än så länge, men den kommer nog byggas på ordentligt under dessa två månader! Haha. Jag brukar inte vara så mycket för presenter sådär.. Att man måste ha.. Men visst är det lite kul att göra önskelistor i alla fall? ^^


Snart har jag min älskling hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0