Drömmar

Jag har börjat drömma så jäkla mycket nu på sista tiden, jag hatar att drömma, eftersom att jag inte drömmer något kul.. De är alltid jättehemska eller sorliga, som inatt. Usch:(

Idag gick det sämst att springa, väntade inte tillräckligt länge så att maten hann smälta (säger man så?) Anyway, fick jätte håll. Men jag kämpade på iaf, men det var svinjobbigt. 

I morgonbitti klockan 09.00 drar familjen Klippel-Berglöf iväg till Stockholm för att först luncha där innan vi ska till Globen för att se den engelska versionen av Mama mia. Tror att det kommer bli grymt. Sen på kvällen blir det nog avskedsfest i någon lokal i stan för några tjejor! Kan bli trevligt.

Har nyss spelat monopol med mina älskade systrar. Eftersom båda gav upp så har vi ju en given vinnare, Jag :D Monopol måste fan vara det roligaste spelet som någonsin gjorts!! :D Nu ska jag lägga mig och försöka sova.. Har haft så svårt att somna de senaste nätterna, har inte slocknat förrens runt halv3-3 varje natt. Varför vet jag inte eftersom att jag är ute och rör på mig varje dag och sådär, kankse är det för att jag inte tycker om att sova själv? ... Hoppas på bättre lycka ikväll! Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0