Crazy day.

Idag har det hänt ganska mycket för lilla Michaela!
Började med att åka in med elvabussen för att gå till banken och ta ut min skattåterbäring, mötte sedan upp Malin och Malin för att ta oss mot Marieberg för att träffa Sofie där. Gick runt lite granna, har kärat ner mig i en Gina tjock-oversize-tröja i vitt, den ska nog köpas imorgon! Lunchade gjorde vi också. Sedan styrde vi bilden mot lager 157, testade ett par knallblåa cheepbyxor, dock för stora och det fanns såklart inte mindre. Men sjögren fick med sig ett par i alla fall. Dom är skitcoola! Direkt där efter fick vi för oss att åka till Vingåker outlett. Första gången för mig, och det var en riktigt besvikelse. Hittade ingenting, jag tycker bara att det fanns gamla märkeskläder som man hade när man gick i åttan.. Deras sko-outlet var inte mycket att hänga i julgranen heller.. Inte min grej, sry. Bilen svischade hem till Björken så hängde vi där ett tag tills jag knallade iväg hem till Maria, vi gick vidare till stan för att möta upp Agnes och Maria för att sedan käka på Pacos. Var jättemysigt och trevlig, länge sen man umgicks med dom tjejerna, och nu hoppas jag inte att det tar ett år igen tills vi ses allihopa! ;) & hejhopp, nu sitter jag här och lyssna på No air.. Vet att den är gammal, men fan såbra text..

Haha, idag blev det ett riktigt dagboksinlägg.. Men hey, det är min blogg och jag får skriva om exakt vad jag vill! :D Folk verkar ju läsa det i alla fall!

Såg förresten en jättesöt film igår, 27 dresses. OOOOOOH, en riktig tjejfilm men oj så bra den var. Det var en såndär småromantisk kärlekshistoria, ganska förutsägbar men sånna filmer gillas av lite småtöniga mig. ^^ 

Fick precis ett gulligt sms av David, att något så litet kan göra en så glad! ♥

Xoxo
Michaela





Ps.
Saknar min älskade  storasyster som just nu befinner sig i England. =(
Hoppas du har det superduperbra, men inte för bra så du glömmer din syster;)
Ds.

Kommentarer
Postat av: Älskade Storasyster

awww självklart kommer jag aldrig glömma dig :) du får komma hit på biljardkväll snart ju :) helt underbart galet folk :) du skulle stormtrivas!!



<3<3<3<3 Systeryster

2008-08-20 @ 13:55:30
URL: http://maddeklippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0