Close

Nu har jag fått in en vanlig hederlig cdspelare i mitt rum, och jag galer till alla gamla godingar. Just nu spelas en blandskiva med bla. Westlife - Close, vilken text! Dock smörar dem på som aldrig förr, men ibland är det ganska mysigt. Har även kommit på att The Corrs har ett jäkla härligt sound.

Blev en toppen kväll igår, massa skitsnack med Malin,Malin,Maria & Sandra. Verkligen en värd kväll, och tusen gånger bättre än en krogrunda vill jag lova! Det intresserar mig faktiskt inte lika mycket längre.. Det är så mysigt att vara hemma hos någon och ta det mer lugnt och bara hänga! Krogen kan såklart vara skitkul också, men just nu är jag mer inne på hemmabravader! :) Sen tog jag bussen hem halv 2 och blev mött av den bästa, gullgull!

Nu är jag snart HELT klar i mitt rum.. Känns så jäkla skönt, allt börjar komma på plats. Så nu ska jag ta och käka, sen ett sista ryck och sedan ska jag spöa David i monopol, man mot man! Heja oss.


Puss:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

westlife, så 90 :D

2008-08-03 @ 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0