<3

Ååååååååååååååå vetni? Jag berättade ju att David skulle komma hem idag, och jag hartyp gått och räknat ner dagar i evigheter nu.. Men sen igår när david ringde mig runt halv 10 berättade han att han hade fixat en överraskning till mig hemma hos honom eftersom att han var så långt borta och sådära. Så jag tog på mig kläder och knallade iväg, och vet ni vad? Tror ni inte han står där? :D Jag var jätte chockad, han skulle ju vara i Stockholm och komma hem idag? Iiiiiiihh, vilken bra överraskning, ellerhur? :D Oj så jag har saknar honom.

Nu ska jag släpa med honom upp till vintrosa skola, för vi har faktiskt besök där, en cirkus! Haha. Kolla lite utanför skadar ju inte, tycker det är mysigt med domdär stånden och sådära :D

Idag är jag på ett superbra humör, dock vääldigt trött.
HUR ORKAR VUXNA JOBBA SÅ MYCKET? ..... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0