You're here, there's nothing I fear,

Engelska nationella gick också galant! Känns så skönt när skolan bara rullar på utan svårigheter, melike. Nu sitter jag här och ska börja med en skrivuppgift i svenskan. (bokuppgiften) Det tar lite emot att börja med den, eftersom jag inte tycker att det är speciellt kul.. Men nu är jag faktiskt mer taggad på allt som har med skolan. Kankse är det för att man känner (och inte minst märker på alla) att det börjar dra ihop sig till studenten och sommaren. Jag trivs! Ska alltså börja med det och samtidigt låta maten smälta sen blir det några varv i spåret igen.


Fick ett sånt där jättesug att se på Titanic, men eftersom jag inte har den underbara filmen så får jag nöja mig med att lyssna på låten. Denna är med Celin Dione Live, man får rysningar i hela kroppen om man kombinerar låten med filmen. Ohhhmyy,..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0