Without you

Nu sitter jag här i min ensamhet och är på så frukansvärt dåligt humör.. Alla bara tjatar och tjatar på allt jag gör och inget gör. Blir så irriterad bara.. Jag hatar verkligen sånna här dagar! Ja i och för sig, vem gör inte det?

Var ute och sprang i morse, kände att jag var tvungen att röra på mig och även komma ifrån. Även fast det inte var bästa vädret var det hur skönt som helst. Men jag rekomenderar dock inte att springa utan mp3, hittade inte min så var tvungen att strunta i den. Men det gick ju bra, men jag springer i alla fall mycket bättre med musik.

Har tagit ett kort på min balklänning, kommer nog ladda upp den lite senare. Får se om jag ska vara så hemlig som möjligt tills baldagen eller om ni kankse kan få ett litet smakprov. :))

Känner att jag inte har så mycket att tillägga just nu, men hörs senare allihopa!




Is this what i have to go through
To be able to live my life without you
Is this what i have to feel like
To be able to live without you by my side

To be able to live my life without you
To be able to live without you by my side

Its hurting so bad
Its hard to define
I want you pass yet stay on my mind
Illusions i hade is far from the truth
I never survive getting over you yeah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0