Våra bästa år.

Kikar på våra bästa år just nu. Jag måste bara säga att barnen inte är speciellt bra på att spela, ledsen men oh. Allt är så jätte överdrivet.. Jag ska kankse inte säga något egentligen, för jag skulle nog inte kunna göra det mycket bättre själv. Har börjat tröttna lite på programet, det är verkligen segt just nu. Alla bara gråter och är totalt blåögda. Men endå kollar jag.. Det är något speciellt med det. Kankse är det alla killar som jämt  går  i bar överkropp. ;)

Ska kankse iväg och jobba lite senare ikväll, har ingen lust alls..
Men måste ju ställa upp ibland. Har ju som sagt inte varit där på över en månad..
Blir kankse en sväng på stan också om ett litet tag. När våra bästa år är slut såklart.

Dagen har förövrigt varit sjuk onödig, har inte gjort ett skit typ. Suttit och gjort en framtida i Word&paint. Annars har jag inte gjort något. :D Nej, ska sätta mig med svenskan nu. Take care allihopa. :))

Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0