VÅÅÅÅÅÅÅÅÅR..

..Är det inte helt underbart? Var ute och gick med hunden i över en timma i morse, galet skönt vare. Det liksom bara brännde i hela annsiktet och jacka var nästan för varmt. <3 Att jag höll på att dö när hunden och jag mötte 3 stora hästar är en annan historia. Haha.. Anyway, ska städa iordning lite nu och packa, sen dra in mot stan och göra mig hemma i syrran lägenhet. :) Tjejkväll ikväll på stan, är det någon som ska gå? ..

Imorgon är det genomdrag med musikalen, wooho. Det ska bli skitkul.
Men frågan är hur det ens ska kunna gå bra? Känns en aning tidigit faktiskt..

Nu snart går bussen mot stan. Sesdär.


Kommentarer
Postat av: soffan

åååh älska denna dag.. föris imorgon? :P hihi jag har förresten ingen telefon förrän imorgon eftersom jag håller på och byter till abonemang.. :P men jag ringer dig då. (L)

2008-04-03 @ 20:22:45
URL: http://sofiiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0