Syrran

Sitter i syrrans lägenhet just nu, hur skönt som helst. Har varit på 'tjejkvällen' på stan, med Maria:) Blev ingen shopping för mig, men hittade en body i typ ljusrosa/seris.. Men väntar lite med det faktiskt, min ekonomi är inte den bästa just nu faktiskt. Haha. Var inte så mycket att hänga i julgranen annars.. En chocklafontän var väl det häftigaste under kvällen gång.. Hm..

I morgon blir det skola från halv9-16.15.. Ohhhhh jobbigt. Men det är väl bara att bita ihop, för på kvällen blir det utgång, till Klaras, men mina bästa tjejer. Malinsjögrens syrra fyller krogenålder imorgon så det blir premiärrunda med henne då. Känner mig just nu sjukt seg och helt otaggad, men det blir nog endå en ganksa lung kväll med tanke på att jag knappt hör något på ena örat och är ganksa förkyld :/ Hostar as heeeeeeeeeeeeeeeell..

Efterlyst och insider, vilken bra kväll. :)


Duschen väntar. Ciiaaooo


Everybody laughs
Everybody cries
Sure it could hurt you baby
But give it all a try
See that's the thing about love. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0