Svenska!

Skickat in 2 arbeten i Svenskan nu, det känns hur bra som helst. Man är så nöjd med sig själv när man är klar och det känns så bra att man gjort det så det inte blir inlämnat någon dag senare än satt datum. (Aldrig hänt...............) Är även klar med min presentation, känns bäst.. Bra va? Nu vill jag i alla fall bara bli av med redovisningen tack!


Läste nyss ett mail som skickats till min skolmail:

Balen 2008

När: 22 maj-08
Tid: 17.30-01.00
Var: Elite hotellet Örebro
Pris: 450kr
Hur fyller jag i formuläret? (Fomuläret är bifogat i mejlet)
Det är viktigt att ni fyller i namn på personen ni skall gå med pga. bordsplacering. Ni kommer att sitta i klasser (flera klasser på ett långbord). Går din partner på skolan är det viktigt att ni tillsammans gör upp om vilken klass ni vill sitta vid. Har ni speciella synpunkter på bordsplaceringen så får ni skriva det på blanketten, vi ska göra så gott vi kan!
Det är JÄTTE VIKTIGT att ni talar om allergier eller dylikt (hos både dig och din partner).
Klädkod: Flickor: Klänning/aftonklänning/kläder avsedd för bal.
Killar: Kavaj/smoking/kläder avsedd för bal (slips eller fluga är valfritt).

Valsen:
För att komma i form för den kommande dansen kommer en valskurs att hållas 7 maj (v.19) kl.14.00. Man rekommenderas att använda sina skor man planerat att ha under balen och även liknande klädsel som på balen!


Alltså, blir man inte sjukt jäkla taggad? Kommer nog bli hur kul som helst tror jag :D Måste nog gå en valskurs.. Ha nejdå, men jag tror inte att jag är bäst på att dansa vals. Tror inte ens att jag har testat det någon gång. Kankse är jag en naturbegåvning?

Nu ska jag ut och springa.. Vart springer man om man bor i stan? Tror jag drar mig bort mot trängen hållet, det blir lite annat än att springa ute i Vintrosa med spåret precis utanför huset. Aja, ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0