Stockholm och ont i fötterna.

Har spenderat hela min dag i våran vackra huvudstad med Maria Fernström.♥ Det var så sjukt länge sen vi gjort något tillsammans, har varit guld! Hon hittade allt hon inte skulle hitta, och lite till ;) Själv har jag äntligen köpt en balklänning, är det inte fantastiskt? Var stört skeptisk hela dagen, från att jag köpte den tills jag kom hem. Men väl hemma så testade jag den med skor, handskar och hela köret och blev förvånansvärt överaskad att det blev så bra. Sen ska nog Sofie, min lilla duktiga frisör, fixa min frilla på baldagen, Thanks for that babe. Köpte även en skrikrosa tjocktröja som är hur skön som helst. Måste även påpeka att mina skoskav gör ont och att mina fötter är väldigt trötta efter en hel shoppingdag.

Imorgon blir det till att fira söta Maria Shöllin som fyllde 19 den 3 april, (Grattis i efterskott gumman) Blir nog en väldigt trevligt och mysig kväll hemma hos henne i morgon med trevligt sällskap & tacos. Men morgondagen börjar i alla fall med sångträning med Jocke, dagen kan ju inte börja bättre.. (Hör ironin tack.) Kör B står på schemat sen, och resten av dagen blir det produktionsgruppen som tar plats. Ska även anmäla mig till balen i morgon för det har jag inte gjort än, alltid ska jag vara så sent ute..


Eftersom jag varit uppe sen klockan halv 7 i morse måste jag säga att jag är fruktansvärt trött just nu. Så sov gott allihopa för det ska jag! Puuuuussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0