Sovdags?

Kom nyss in från en liten promenad med grannen min, det är faktiskt väldigt varmt ute för att vara såhär sent.. Det gillas! Men nu snart är det nog dags att stänga av datorn snart och sova!  Tänkte bara berätta lite om min morgon dag, ska äntligen träffa Malin&Malin<3 Det var sjukt länge sen, så som vanligt blir det nog en liten tripp till Rubeck när jag slutat skolan. Skulle egentligen vara fint sommarväder(enligt david, så frågan är ju om det verkligen stämmer=P) imorgon, men nu ser det ganska regnigt ut. Sämst.. Kommer nog försöka dra med mig flickorna på stan, är lite småsugen på en shoppingrunda.. Garderoben måste fyllas på :E Sen står svenskaskiten på göra listan också.. Tänkte försöka bli klar med det innan valborg. Lycka till till mig..


Nu krånglar både F & R på mitt tangentbord, så jag får kämpa som sjutton för att inte missa massa bokstäver. Hur blev det så? Och det mest interessanta, hur lyckades jag med dettaa? Någon teknisk själ där ute som har svar?


Nehepp, det är en dag i morgon också :) Sovgottpluttaar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0